Servicii profesionale de Branding & Marketing
Hotel | Restaurant | Cafenea | Pub | Bistro | Sala de evenimente | Food Truck | Fast food
Îți oferim sevicii profesionale pentru Branding & Strategii de Marketing
În HoReCa consultanța pentru Branding este unul dintre cele mai importante. O strategie eficientă de branding îţi oferă avantaj într-o piaţă tot mai competitivă.
Fundaţia brandului tău este logo-ul. Acesta comunica detalii despre brandul tău și atrage potențialii tăi clineti.
Strategia de branding se referă la cum, ce, unde, când şi cui plănuieşți să comunici şi să livrezi serviciile brandului tău. Unde te promovezi este parte a brandului tău. Ce comunici vizual şi verbal este parte a strategiei tale de brandind, de asemenea.
Un branding consistent şi strategic duce la o echitate a brandului puternică, asta însemnând că poţi adăuga valoare produselor sau serviciilor ce îţi permite să ceri mai mulţi bani pe produsele tale. Exemplul cel mai evident este brandul Coca-Cola Ei vând un suc carbogazos, dar pentru că au un brand puternic, îşi permit să vândă produsul mai scump decât alţi producători de sucuri asemănătoare.
Definirea bandului poate fi o sarcină dificilă, să îţi ocupe timp şi să se transforme într-un stress. Este nevoie să răspunzi la următoarele întrebări:
- Care este misiunea business-ului tău?
- Care sunt beneficiile şi caracteristicile produselor şi serviciilor oferite?
- Ce cred clienţii şi potenţialii clienţi despre restaurantul ta?
Trebuie să faci cercetări. Să afli nevoile, obiceiurile şi dorinţele clienţilor tăi actuali şi potenţialilor clienţi. Nu te baza pe ceea ce crezi tu că gândesc și își doresc ei. Trebuie să ştii ce exact ce gândesc și ce își doresc.
O dată ce ţi-ai definit brandul, cum faci să îl promovezi? Iată câţiva paşi:
- Fă rost de un logo grozav. Plasează-l peste tot. Fă-l popular!
- Definește-ţi mesajele brandului tău. Ce mesaje-cheie doreşți să comunici despre restaurantul tău? Fiecare angajat al tău ar trebui să fie conştient de caracteristicile brandului și a conceptului restaurantului.
- Integrează-ţi brandul. Brandul trebuie integrat în fiecare aspect alt afacerii tale – cum împachetezi preparetele ptentru ”to go”/ ”delivery”, ce accesorii au ospătarii, ce vesela și tacâmuri foloseșți, în ce ‘’plic’’ oferi nota de plata, etc
- Creează o “voce” a restaurantului tău care să îţi reflecte conceptul. Această “voce” ar trebui să se aplice tututor materialelor de comunicare scrise şi încorporată în imaginile materialelor, atât online cât şi offline.
- Alege un motto. Un motto memorabil, o declaraţie sinceră şi concisă poate să capteze esenţa brandului tău.
Fii sincer. Clienţii nu vor reveni şi nu te vor recomanda la rândul lor dacă nu livrezi ceea ce promite brandul tău. DO NOT OVERPROMISE! But Overdeliver!
Pe parcursul ultimilor 10 ani, echipa noastră a avut placerea de a lucra cu numeroase start-up-uri, contribuind la succesul acestora. În urma experiențelor pozitive repetate, am dezvoltat strategii unice pe piață pentru a accelera creșterea de imagine a restaurantelor și eficientizarea bugetului de marketing, pentru a livra rezultate palpabile. În același timp, înțelegem cât de importante sunt feedback-ul, flexibilitatea și adaptabilitatea în acest mediu, astfel că fiecare nouă colaborare vine cu promisiunea unei comunicări și transparențe greu de egalat, pentru a asigura succesul business-ului tău.
De cele mai multe ori, o întrebare directă este cel mai rapid mod de a afla răspunsul la o problemă sau curiozitate. Spune-ne ce probleme întâmpini în acest moment în promovarea restaurantului tău sau ce obiective ai vrea să atingi, iar noi vom fi fericiți să îți arătăm cum am putea lucra împreună pentru a le atinge.
Provocarea noastră constă în identificarea oportunităților, cu scopul de a crește vânzările și a asigura viitorul unei mărci.